Pytanie z dnia 19 kwietnia 2018
Dzień dobry.
Prowadzę biznes odzieżowy.
Wiem, ze na podstawie rękojmy, klient ma 2 lata na ewentualną reklamację towaru.
Problem polega na tym, że sprzedajemy min wełniane swetry.
Zdarzają się sytuacje, że klient po roku przynosi sweter który jest "zmechacony" i domaga się zwrotu gotówki za niego, jednak "zmechacenie się" zostało nabyte z czasem, nie było go w momencie kupowania produktu.
Jeżeli sweter jest z wełny, to na ile "mechacenie się" to wada produktu bedąca podstawą rekojmy?
Pozdrawiam
Joanna
Jolanta Otworowska Adwokat (Od 2009)
Adwokat Otworowska Jolanta. Kancelaria adwokacka
Dworcowa 1, 41-500 Chorzów
Dzień dobry, moim zdaniem, taka "wada" towaru nie podlega reklamacji. Jest związana z charakterem produktu i powstaje w związku z użytkowaniem towaru.
Podziękowałeś prawnikowi
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
absolutnie niech Pani nie oddaje, rękojmia dotyczy wad ukrytych a nie normalnego używania produktu
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.