Pytanie z dnia 19 kwietnia 2018

Dzień dobry.
Prowadzę biznes odzieżowy.
Wiem, ze na podstawie rękojmy, klient ma 2 lata na ewentualną reklamację towaru.
Problem polega na tym, że sprzedajemy min wełniane swetry.
Zdarzają się sytuacje, że klient po roku przynosi sweter który jest "zmechacony" i domaga się zwrotu gotówki za niego, jednak "zmechacenie się" zostało nabyte z czasem, nie było go w momencie kupowania produktu.
Jeżeli sweter jest z wełny, to na ile "mechacenie się" to wada produktu bedąca podstawą rekojmy?

Pozdrawiam
Joanna

Dzień dobry, moim zdaniem, taka "wada" towaru nie podlega reklamacji. Jest związana z charakterem produktu i powstaje w związku z użytkowaniem towaru.

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 kwietnia 2018 11:14 Zmodyfikowano dnia: 20 kwietnia 2018 11:14 Obejrzało: 433 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

absolutnie niech Pani nie oddaje, rękojmia dotyczy wad ukrytych a nie normalnego używania produktu

Odpowiedź nr 2 z dnia 20 kwietnia 2018 14:42 Zmodyfikowano dnia: 20 kwietnia 2018 14:42 Obejrzało: 433 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.