Pytanie z dnia 04 lipca 2018

Dzień dobry,
Prowadzę dz.gosp. W zeszłym roku w lipcu Pan zareklamował mi produkt, reklamacja została odrzucona, ponieważ Pan przyznał się do tego, że zerwał plomby i rozkręcił urządzenie. W dniu wczorajszym Pan odesłał produkt powołując się tym razem na rekojmie.
Jak mamy skutecznie odrzucić reklamacje, naszym zdaniem Pan sam coś zagrzebał w tym urządzeniu i rezklamacja jest niezasadna.

Do analizy potrzeba więcej informacji. Przedstawiony opis sprawy jest niewystarczający.

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 lipca 2018 15:07 Zmodyfikowano dnia: 4 lipca 2018 15:07 Obejrzało: 250 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, nie jest możliwe skorzystanie z dwóch uprawnień jednocześnie, tj. np. wpierw z gwarancji, a następnie z rękojmi. Jeżeli zatem Pana Klient wpierw skorzystał z gwarancji, która została odrzucona, a następnie ponownie wnioskował do Pana tym razem z powołaniem się na rękojmie, to takie zgłoszenie jest nieskuteczne.

Odpowiedź nr 2 z dnia 9 lipca 2018 10:39 Zmodyfikowano dnia: 9 lipca 2018 10:39 Obejrzało: 241 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.