Pytanie z dnia 15 listopada 2019

Dzień dobry,
Prowadzę działalność gospodarczą i pewnego dnia dostałem telefon z firmy, która oferowała darmowe przetestownie portalu ABC prawo. Zgodziałem się, mailem otrzymałem login i hasło do logowania (24.10.). Bezpłatny okres testowy miał trwać 14 dni, następnie należało go wypowiedzieć. Po kilku dniach od rejestracji, postanowiłem wypróbować portal, i okazało się że nie mogę się zalogować (błąd logowania) – pomyślałem, że jest jakiś błąd na stronie i spróbuje później. Kolejną próbę podjąłem ok 01.11. –znów ten sam błąd- więc zgłosiłem mailowo sprawę do BOK. 04.11 zadzwonili do mnie z BOK , że błędnie wprowadzili dane logowania do portalu – informatyk miał się tym zająć w dniu 04.11- i po naprawieniu błędu będę miał już dostęp do portalu. Logowanie powiodło się (pierwsze 04.11) ( będąc przekonany że mogę 14 dni testować od dnia poprawnej rejestracji w portalu ). Dnia 09.11 wypowiedziałem umowę – można to było zrobić tylko i wyłącznie poprzez portal ABC. Dnia 13.11. otrzymałem maila „W odpowiedzi na przesłane pismo rezygnacyjne informujemy, że w dniu dzisiejszym rezygnacja została wprowadzona.
Zgodnie z regulaminami dostępnymi na stronie https://abc.prawo.link/regulamin/ po rocznym abonamencie zostanie naliczony okres wypowiedzenia. Dziękujemy za korzystanie z naszych usług.” Został mi naliczony najwyższy roczny pakiet. W rozmowie telefonicznej nie uwzględnili reklamacji ponieważ "umowę zawarłem 24.10 i minął czas na odstąpienie od umowy”. W regulaminie jest zapis „Usługobiorca ma prawo do 14-dniowego okresu bezpłatnego korzystania z Usługi”. Nie z mojej winy (błędnie wprowadzone do systemu dane do logowania) zostałem tego prawa pozbawiony. Czuję się pokrzywdzony. Czy można coś w tej sprawie zdziałać?

Dzień dobry, dla oceny sytuacji, niezbędne jest zapoznanie się z treścią całej korespondencji mailowej oraz ustaleniem przebiegu rozmowy telefonicznej. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 18 listopada 2019 12:58 Zmodyfikowano dnia: 18 listopada 2019 12:58 Obejrzało: 193 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, proponowałbym spróbować polubownie rozwiązać sprawę z portalem.

Odpowiedź nr 2 z dnia 18 listopada 2019 13:17 Zmodyfikowano dnia: 18 listopada 2019 13:17 Obejrzało: 191 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.