Pytanie z dnia 05 maja 2020

Dzień dobry,
Prowadzę działalność gospodarczą, Studio Wizażu. Mam w swojej ofercie zakup Bonów podarunkowych których ważność trwa 2 miesiące. 20 lutego 2020 zakupiła i mnie Bon pani. Ważność Bonu do 20.04.2020r. Wczoraj dostałam maila od Pani która ten bon dostała z prośbą o zwrócenie pieniędzy. Zaproponowałam przedłużenie Bonu do momentu otwarcia branży Beauty ale pani się nie zgodziła i wypisała mi paragrafy z kodeksu Cywilnego Art. 495. § 1. oraz § 2
Na stronie Salonu jest regulamin korzystania z Bonu który mówi o zapisach z dwutygodniowym wyprzedzeniem na wykorzystanie Bonu.
Salony Beauty zostały zamknięte 1.04
Także miała pani możliwość skorzystania z Bonu.
Pytanie czy powinnam jej oddać pieniądze za Bon już nieważny? Przypominam, że nie jest osobą która ten Bon zakupiła.

Będę wdzięczna za odpowiedź.

Dzień dobry, tak, powinna Pani zwrócić środki. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 maja 2020 11:02 Zmodyfikowano dnia: 5 maja 2020 11:02 Obejrzało: 261 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.