Pytanie z dnia 05 maja 2020
Dzień dobry,
Prowadzę działalność gospodarczą, Studio Wizażu. Mam w swojej ofercie zakup Bonów podarunkowych których ważność trwa 2 miesiące. 20 lutego 2020 zakupiła i mnie Bon pani. Ważność Bonu do 20.04.2020r. Wczoraj dostałam maila od Pani która ten bon dostała z prośbą o zwrócenie pieniędzy. Zaproponowałam przedłużenie Bonu do momentu otwarcia branży Beauty ale pani się nie zgodziła i wypisała mi paragrafy z kodeksu Cywilnego Art. 495. § 1. oraz § 2
Na stronie Salonu jest regulamin korzystania z Bonu który mówi o zapisach z dwutygodniowym wyprzedzeniem na wykorzystanie Bonu.
Salony Beauty zostały zamknięte 1.04
Także miała pani możliwość skorzystania z Bonu.
Pytanie czy powinnam jej oddać pieniądze za Bon już nieważny? Przypominam, że nie jest osobą która ten Bon zakupiła.
Będę wdzięczna za odpowiedź.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, tak, powinna Pani zwrócić środki. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.