Pytanie z dnia 18 marca 2018
Dzień dobry. Prowadzę mały warsztat samochodowy. Proszę o poradę jak spowodować żeby klient odebrał swój naprawiony samochód i załacił za zleconą usługę. Mam podpisane przez klienta zlecenie na wykonanie usługi:weryfikację usterek i wycenę kosztów ich napraw, podane przez niego dane adresowe, telefon i adres imail. Od ostatniej rozmowy telefonicznej podczas której zgodził się na naprawy usterek i koszty ich usunięcia nie odbiera telefonu. Naprawy zostały wykonane o czym powiadomiłem go SMS -ami ale od ponad miesiąca nie odbiera samochodu. Tydzień temu poinformowałeo go SMS-em o rozpoczęciu naliczania opłaty parkingowej i w odpowiedzi odesłał mi że zgadza się i akceptuje. Z góry dziękuję za odpowiedź Robert
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, trzeba wysłać oficjalne wezwanie do zapłaty i odbioru samochodu, a w razie dalszej zwłoki, wystąpić do sądu. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
Pisemne wezwanie do odbioru pojazdu, z wyznaczonym terminem odbioru i wezwanie do zapłaty, jeżeli pozostanie bez odpowiedzi pozostaje Panu droga sądowa,
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.