Pytanie z dnia 27 czerwca 2022

Dzień dobry,
Prowadzę sklep dropshippingowy na zasadzie pośrednictwa (zamawianie towaru z Azji). Klient złożył zamówienie, ale nie odebrał go bo taki miał kaprys. Zamówienie to ląduje w sortowni gdzie zostanie zutylizowane, czyli nie odzyskam za zakupione przedmioty, a klient chce zwrotu pieniędzy. Czy mogę coś z tym zrobić?

Dzień dobry, proszę opisać dokładnie, jak wyglądał proces składnia przez klienta zamówienia, a następnie rezygnacja z niego (przede wszystkim, w jakich terminach). Należałoby także zobaczyć, w jaki sposób reguluje to regulamin sklepu. Z poważaniem r.pr. Michał Mikołajczak, tel.: 692 326 880, e-mail: michal.mikolajczak@mm-kancelaria.com, www.mm-kancelaria.com

Odpowiedź nr 1 z dnia 28 czerwca 2022 09:57 Zmodyfikowano dnia: 28 czerwca 2022 09:57 Obejrzało: 292 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Dzień dobry, sprawa nie jest taka oczywista, gdyż w relacji do klienta występuje ów sklep jako sprzedawca, kupujący natomiast jest w opisanej sytuacji w zwłoce z odbiorem towaru (nie wykonał swojej części umowy), więc to Pan może złożyć towar jako przedmiot do depozytu i żądać pokrycia kosztów przechowania (i/lub utylizacji) a nawet odszkodowania za niewykonanie umowy przez klienta. Pozdrawiam

Odpowiedź nr 2 z dnia 28 czerwca 2022 10:16 Zmodyfikowano dnia: 28 czerwca 2022 10:16 Obejrzało: 292 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem