Pytanie z dnia 14 maja 2020

Dzień dobry,

Prowadzę sklep z częściami motoryzacyjnymi. Posiadam magazyn z nowymi częściami, które leżą niesprzedane od wielu lat i za które płacę co roku podatek. Chciałbym je sprzedać w internecie poprzez sprzedać wysyłkową. Niestety, nie posiadają już one gwarancji producenta- czy w obecnej sytuacji, wystawiając paragon po sprzedaży, kupującemu przysługuje prawo do reklamacji, nawet jeśli uwzględnię jej brak w opisie aukcji?

Pana problem jest nietypowy. Jednak osoby kupujące części na paragon i przez internet (czyli konsumenci) mają prawo do rękojmi wobec pana, oraz dodatkowo do zwrotu towaru kupionego przez internet bez podania powodu. Jeśli towar był objęty gwarancja producenta, ale ta gwarancja już wygasła, należy o tym uprzedzić kupującego.

Odpowiedź nr 1 z dnia 14 maja 2020 19:07 Zmodyfikowano dnia: 14 maja 2020 19:07 Obejrzało: 306 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, oczywiście, jeśli kupującymi będą osoby fizyczne nie będzie Pan mógł wyłączyć rękojmi. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 2 z dnia 14 maja 2020 19:20 Zmodyfikowano dnia: 14 maja 2020 19:20 Obejrzało: 304 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.