Pytanie z dnia 01 maja 2021
Dzień dobry, prowadziłąm sklep internetowy, od lutego tego roku już go nie prowadzę, został sprzedany, a działalność zamknięta.
Mam problem z zamówieniem z 2019 roku z grudnia, faktura z 17.12.2019. Klient miał wysłany towar z Niemiec, z naszej hurtowni z którą współpracowaliśmy w systemie dropshipping, ale klinet nie odebrał zamówienia, dpd nam napisało, że były próby dostawy, a pote,m umówiony był odbiór osobisty do którego nie doszło, towar wrócił do Niemiec. Z Niemiec nam nic nie powiedzieli, że był zwrot w styczniu 2020.
Klient mimo wszystko zapłacił za fakturę w stycznia 2020, faktura miała odroczona płatność.
Dopiero teraz upomina się klient, który jest przedsiębiorcą- jest to szpital o ten towar, po roku i 4 miesiącach. Nowy włąsciel sklepu po odkupieniu, nie podjął współpracy z tą niemiecką hurtownią, a ja teraz nie mam możliwości zrobienia korekty faktury.
Za zakupiony towar z grudnia 2019 i nie mam również zrobionej korekty, ani nie zwróconych pieniędzy od hurtowni
Klient, który nie jest konsumentem zapłacił za towar, ale go nie odebrał, a teraz się upominają, a jeszcze wyjaśnienia z DPD nie są możliwe, sprawa przedawniona.
Co to zrobić w takiej sytuacj? Prosze o poradę
Kasia
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.