Pytanie z dnia 29 kwietnia 2020

Dzień dobry. Przez portal olx skontaktowala się że mną Pani ,że jest zainteresowana kupnem torebki i jutro zrobi przelew..Wysłałam paczkę nie czekając na przelew .Paczka została odebrana.Przelewu nie otrzymałam.Po 7 dniach skontaktowalam się z ta Panią .Powiedziala,ze nie zamawiala torebki.Wiec napisałam,że zgłoszę tą sprawę na policję. Otrzymałam odpowiedź, że torebka nie nadaję się do użytku.Ogolnie Pani się wykrecala,że nie zamawiała i jak chcę to mam odebrać ja u niej w domu.Niestety mieszkam daleko od niej.Ogolnie nie życzy sobie żebym sie z nią kontaktowała.Przelewu na kwotę 84zl nie otrzymalam wiec sprawe zglosilam na policje.Otrzymalam odmowę wszczęcia dochodzenia .Jak wysłałam towar bez przelewu to już nie należy mi się zapłata.Po odebraniu towaru nie otrzymałam żadnej reklamacji,że towar nie odpowiada i chce to odesłać. CO mogę w tej sprawie zrobić.?

Dzień dobry, w takiej sytuacji doszło skutecznie do wykonania umowy sprzedaży, a obowiązkiem kupującego jest zapłata ceny. Zatem ma Pani roszczenie o zapłatę. Natomiast, jeśli faktycznie torebka posiada wady, to kupująca powinna zgłosić reklamację, niemniej to również nie zwalnia od obowiązku zapłaty.

Odpowiedź nr 1 z dnia 30 kwietnia 2020 08:35 Zmodyfikowano dnia: 30 kwietnia 2020 08:35 Obejrzało: 273 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry pozostaje jedynie powództwo o zapłatę W razie wątpliwości oraz pytań zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 2 z dnia 30 kwietnia 2020 16:39 Zmodyfikowano dnia: 30 kwietnia 2020 16:39 Obejrzało: 271 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.