Pytanie z dnia 27 kwietnia 2020
Dzień dobry, rok temu kupiłem komputer, w lutym byłem zmuszony go odesłać na serwis ponieważ nie działał tak jak powinien (pojawiały się zniekształcenia itp.) Komputer przyszedł i serwis twierdził, że wszystko jest już ok. Nie było, komputer nie odpalał się w ogóle więc wysłałem jeszcze raz. Okazało się, że jakaś cześć była zepsuta. Wrócił, odpalił się natomiast zniekształcenia były dalej. Wysłałem go kolejny raz. Serwis podobno nie wykrył tych zniekształceń. Dzisiaj wrócił i znowu się nie odpala. Mam już dość ciągłego odsyłania i mam pytanie czy jest jakakolwiek szansa na odstąpienie od umowy w takich okolicznościach? Czuję się oszukiwany przez sklep.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, jak najbardziej jest szansa na odstąpienie od umowy i odzyskanie uiszczonej ceny. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Marcin Lasota Radca prawny (Od 2016)
Siwek, Szmit & Lasota Kancelaria Radców Prawnych
IX Wieków Kielc 16 lok. 2, 25-516 Kielce
Dzień dobry. Tak jest podstawa do odstąpienia od umowy. Wystarczy, że już raz był sprzęt naprawiany.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.