Pytanie z dnia 27 kwietnia 2020

Dzień dobry, rok temu kupiłem komputer, w lutym byłem zmuszony go odesłać na serwis ponieważ nie działał tak jak powinien (pojawiały się zniekształcenia itp.) Komputer przyszedł i serwis twierdził, że wszystko jest już ok. Nie było, komputer nie odpalał się w ogóle więc wysłałem jeszcze raz. Okazało się, że jakaś cześć była zepsuta. Wrócił, odpalił się natomiast zniekształcenia były dalej. Wysłałem go kolejny raz. Serwis podobno nie wykrył tych zniekształceń. Dzisiaj wrócił i znowu się nie odpala. Mam już dość ciągłego odsyłania i mam pytanie czy jest jakakolwiek szansa na odstąpienie od umowy w takich okolicznościach? Czuję się oszukiwany przez sklep.

Dzień dobry, jak najbardziej jest szansa na odstąpienie od umowy i odzyskanie uiszczonej ceny. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 28 kwietnia 2020 10:25 Zmodyfikowano dnia: 28 kwietnia 2020 10:25 Obejrzało: 249 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Tak jest podstawa do odstąpienia od umowy. Wystarczy, że już raz był sprzęt naprawiany.

Odpowiedź nr 2 z dnia 28 kwietnia 2020 11:42 Zmodyfikowano dnia: 28 kwietnia 2020 11:42 Obejrzało: 249 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.