Pytanie z dnia 30 lipca 2018

Dzień dobry. Rok temu oddałam swój samochód do auto myjni, gdzie samochód miał być kompleksowo wyczyszczony włączenie z praniem tapicerki. Teraz ok 13 m-cy po usłudze zaczęła mi sie odklejać podsufitka (materiał zaczał zwisać) co jak twierdzą w firmach tapicerskich jest wynikiem nadmiernego namoczenia podsufitki oraz / lub przesadzenia a chemią - czyli niewłaściwego czyszczenia. Samochód Audi A3 (rok 2009) kupowałam ok 3 lat temu, do czyszcenia oddawałam jeden raz własnie te parenaście miesiecy temu. NIegdy wczesniej ani później nie czysciłam ani samodzielnie ani przez firmę podsufitki. Nie mam żadnej faktury ani paragonu za usługę. Jedyne potwierdzenie to biling na którym widnieja połaczenia z numerem własciciela auto myjni oraz jeden sms z informacją o odstawieniu samochodu i potwierdzeniem od własciciela o zostawieniu klucza u ochrony. czy w takiej sytuacji moge domagać się jakiejś rekompensaty za naprawę podsufitki? Koszt jest dosyć spory (ok 550 zł) i znacząco przekracza koszt usługi czyszczenia. z poważaniem

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.