Pytanie z dnia 31 marca 2021
Dzień dobry,
Serwis komputerowy świadomie podjął się naprawy komputera z innego kraju UE. Opłatę za usługę naprawy uiszczono ale komputer wrócił nienaprawiony z wadą istotną-niezdatny do użycia. Warunki gwarancji określono klientowi mailowo jednym krótkim zdaniem: "Udzielamy gwarancji na okres 6 miesięcy". Ponadto brak szczegółowych warunków gwarancji z odesłanym urządzeniem oraz na stronie serwisu. Chciałbym odesłać komptuer do ponownej naprawy, pytanie brzmi: Kto powinien w tym przypadku wziąć na siebie koszty transportu? Czy do powyższego przypadku można powołać się na art. 580 § 1 Kodeksu cywilnego ?
Filip Majsterek Adwokat
Filip Majsterek Kancelaria Adwokacka
Świętojańska 43/23, 81-391 Gdynia
Szanowny Panie, można. Zajmuję się roszczeniami z tytułu rękojmi i gwarancji przy sprzedaży. Jeżeli jest Pan zainteresowany szczegółową poradą w tym zakresie lub sporządzeniem pisemnej reklamacji do sprzedającego, proszę o kontakt. Z poważaniem, aplikant adwokacki Filip Majsterek
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.