Pytanie z dnia 31 marca 2021

Dzień dobry,
Serwis komputerowy świadomie podjął się naprawy komputera z innego kraju UE. Opłatę za usługę naprawy uiszczono ale komputer wrócił nienaprawiony z wadą istotną-niezdatny do użycia. Warunki gwarancji określono klientowi mailowo jednym krótkim zdaniem: "Udzielamy gwarancji na okres 6 miesięcy". Ponadto brak szczegółowych warunków gwarancji z odesłanym urządzeniem oraz na stronie serwisu. Chciałbym odesłać komptuer do ponownej naprawy, pytanie brzmi: Kto powinien w tym przypadku wziąć na siebie koszty transportu? Czy do powyższego przypadku można powołać się na art. 580 § 1 Kodeksu cywilnego ?

Szanowny Panie, można. Zajmuję się roszczeniami z tytułu rękojmi i gwarancji przy sprzedaży. Jeżeli jest Pan zainteresowany szczegółową poradą w tym zakresie lub sporządzeniem pisemnej reklamacji do sprzedającego, proszę o kontakt. Z poważaniem, aplikant adwokacki Filip Majsterek

Odpowiedź nr 1 z dnia 31 marca 2021 21:50 Zmodyfikowano dnia: 1 kwietnia 2021 20:02 Obejrzało: 377 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.