Pytanie z dnia 15 stycznia 2021

Dzień dobry,
Słowem wstępu,
od 12.2015 jestem właścicielem mieszkania w bloku, w którym jest utworzona wspólnota i sprawami administracyjnymi/awariami zajmuje się firma zewnętrzna.

Problem polega na tym, że na wiosnę 2020 (przełom marca/kwietnia) zaczęło pukać w kaloryferach w godzinach od wieczornych do porannych, z różną częstotliwością, raz cicho raz głośniej.
Jest to dla mnie uciążliwe, ponieważ w pokoju w którym to się dzieje mam sypialnię i nie pozwala to na spokojne zasypianie i sen, czasem w nocy jak zacznie pukać to potrafi człowieka obudzić.
Problem jest o tyle niecodzienny, że w mieszkaniu mam trzy piony grzewcze i problem jest odczuwalny tylko w tym jednym pomieszczeniu.
Firma hydrauliczna z którą administracja ma podpisaną umowę od prawie roku nie może sobie poradzić z wyeliminowaniem problemu. Po moich telefonach do administracji hydraulicy przychodzą na węzeł cieplny w bloku(ale tylko po informacji ode mnie że znowu puka w kaloryferach) coś robią i jest spokój przez 2/3 dni (czasem w ogóle brak efektu) ale potem problem znowu się pojawia.
Nie zliczę ile telefonów już do administracji w tej sprawie wykonałem.
Moja cierpliwość jest już na wykończeniu i nie chcę co kilka dni dzwonić z tym samym problemem.
Proszę o informację czy w związku z nieustającymi problemami, które są uciążliwe mogę wystąpić do administracji o obniżenie czynszu do czasu wyeliminowania problemu z powodu braku możliwości korzystania z całej powierzchni mieszkania?
I ewentualnie co dalej mogę zrobić, żeby zmotywować administrację do rozwiązania problemu motywując to odpowiednimi artykułami.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.