Pytanie z dnia 07 marca 2023

Dzień dobry.
Sprzedaję na allegro. Jeden z klientów wystawił mi negatywny komentarz: :"nie polecam".
Po mojej prośbie o uzasadnienie, napisał, że spóźniłem się z dostawą, bo oczekiwał dostawy towaru następnego dnia po zamówieniu. Zamówił w czwartek i oczekiwał towaru w piątek. W zamówieniu termin dostawy to 3 dni robocze. W tym przypadku kupujący otrzymał towar jeden dzień przed tym terminem, w poniedziałek.
Co można teraz zrobić?
Pozdrawiam
Paweł

Dzień dobry. Powinien Pan w pierwszej kolejności spróbować zgłosić sprawę obsłudze portalu. Powinna ona zostać usunięta ze względu na niezgodność z regulaminem. Jeżeli portal odmówi usunięcia opinii, to będzie Pan mógł rozważyć wniesienie sprawy do sądu. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208

Odpowiedź nr 1 z dnia 9 marca 2023 14:36 Zmodyfikowano dnia: 9 marca 2023 14:36 Obejrzało: 145 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.