Pytanie z dnia 07 marca 2023
Dzień dobry.
Sprzedaję na allegro. Jeden z klientów wystawił mi negatywny komentarz: :"nie polecam".
Po mojej prośbie o uzasadnienie, napisał, że spóźniłem się z dostawą, bo oczekiwał dostawy towaru następnego dnia po zamówieniu. Zamówił w czwartek i oczekiwał towaru w piątek. W zamówieniu termin dostawy to 3 dni robocze. W tym przypadku kupujący otrzymał towar jeden dzień przed tym terminem, w poniedziałek.
Co można teraz zrobić?
Pozdrawiam
Paweł
Tomasz R. Weigt Adwokat (Od 1997)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Tomasz R. Weigt
Daszyńskiego 12/1, 59-700 Bolesławiec
Dzień dobry. Powinien Pan w pierwszej kolejności spróbować zgłosić sprawę obsłudze portalu. Powinna ona zostać usunięta ze względu na niezgodność z regulaminem. Jeżeli portal odmówi usunięcia opinii, to będzie Pan mógł rozważyć wniesienie sprawy do sądu. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.