Pytanie z dnia 22 kwietnia 2023
Dzień dobry Szanowni Państwo mam pytanie byłam ostatnio w gabinecie ortodontycznym, by wymienić stara retencje, pani zdemontowala stary drut retencyjny założyła nowy, w między czasie wspomniała ze jest higienistka, od kilku dni nie odpowiada mi ta retencja, sposób jej założenia dzus nawet końcówka drucika odleciała, usługa nie jest dobrze wykonana wcześniej w innym gabinecie wszystko robiła pani ortodontka ale ze zamknęła działalność musiałam zmienić gabinet, dodam że 12 miesięcy jest gwarancji na retencje czy ja mogę żądać zdemontowania tej retencji i zwrot pieniędzy nie wytrzymam mieć to na zębach gdyz czuje ze to może mi zdeformować zgryz, z całego proszę o odpowiedź pozdrawiam
Elżbieta Walczak Radca prawny
WALCZAK Legal
dr. Seweryna Sterlinga 27/29 lok. 803, 90-212 Łódź
Dzień dobry, oczywiście, skoro odczuwa Pani aż taki dyskomfort to może Pani żądać poprawienia wykonanej usługi; nie powinna Pani czuć tej retencji przy codziennym życiu. Adw. Elżbieta Walczak
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.