Pytanie z dnia 04 stycznia 2018

Dzień dobry. Tydzień temu założyłam konto w banku. Kurier przyniósł dokumenty,które przy nim podpisałam i konto zostało aktywowane. Przelalam na nie środki, robiłam z niego opłaty kartą. Wczoraj bank przysłał mi e-mail, że na moje wszystkie środki została założona bezterminowa blokada, nie mogłam nawet zapłacić za podstawowe zakupy. Dzisiaj zadzwoniłam na infolinię banku i dowiedziałam się,że bank założył blokadę,bo kurier nie dał mi do podpisania głównej umowy, przeoczył to. Teraz nie mogę korzystać z konta do czasu,aż znowu nie odwiedzi mnie kurier z umową do podpisania. Czy bank miał prawo zablokować mi wszystkie moje pieniądze? Przecież to nie moja wina, że nie bank nie dopełnił formalności. Wszystkie moje oszczędności znajdują się na zablokowanym koncie,a ja nie mam do nich dostępu, nie ze swojej winy. Czy mogę zgłosić przywłaszczenie przez bank? Czy mogę domagać się odszkodowania?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.