Pytanie z dnia 21 września 2020

Dzień dobry,
w aptece, w której pracuję ostatnio miała miejsca taka sytuacja, pacjent kupił sprzęt medyczny, niestety omyłkowo w terminal wpisałam kwotę o 450 zł niższą niż powinnam. Kolejnego dnia poinformowałam o tym telefonicznie pacjenta (jestem w posiadaniu nr telefonu pacjenta gdyż pytał o dostępność sprzętu telefonicznie). Zapewnił mnie, że ureguluje należność następnego, niestety mija już 10 dni, a pacjent się nie pojawił. Odrzucał również połączenia ode mnie, a ostatnio zablokował połączenia z nr z których do niego dzwoniłam. Rozumiem, że wykorzystał sytuację i nie zamierza z własnej woli uregulować należności. Czy mimo to istnieje możliwość odzyskania pieniędzy? Jakie argumenty mogę wykorzystać przy ewentualnym kontakcie z tym pacjentem aby nakłonić go do zapłaty?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.