Pytanie z dnia 05 kwietnia 2020
Dzień dobry
W czwartek przyszedł do mnie klient, który zachowywał się niezwykle wulgarnie. Na wstępie zamiast dzień dobry usłyszałem od niego : "człowieku pomyśl trochę, to nie boli", następnie po poinformowaniu go o niemożliwości wypłaty gotówki ze względu na wprowadzone limity zaczął krzyczeć, że kradnę pieniądze. Po obsłużeniu klient zaczął wyzywać mnie od chamów, idiotów, "smarkaczu ja Cie kultury nauczę" itp.
Na samym końcu wymuszał ode mnie moje dane osobowe i chciał złożyć skargę na moją osobę.
Czy w tej sytuacji powinienem pozostać bierny i się tylko uśmiechać, czy też złożyć sprawę do wyższych organów?
Marcin Kozłowski Radca prawny (Od 2019)
Kancelaria Radcy Prawnego Marcin Kozłowski
Al. Kościuszki 59/61 lok. 205, 90-514 Łódź
Można zgłosić sprawę zawsze na Policję w takiej sytuacji.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.