Pytanie z dnia 05 kwietnia 2020

Dzień dobry
W czwartek przyszedł do mnie klient, który zachowywał się niezwykle wulgarnie. Na wstępie zamiast dzień dobry usłyszałem od niego : "człowieku pomyśl trochę, to nie boli", następnie po poinformowaniu go o niemożliwości wypłaty gotówki ze względu na wprowadzone limity zaczął krzyczeć, że kradnę pieniądze. Po obsłużeniu klient zaczął wyzywać mnie od chamów, idiotów, "smarkaczu ja Cie kultury nauczę" itp.
Na samym końcu wymuszał ode mnie moje dane osobowe i chciał złożyć skargę na moją osobę.
Czy w tej sytuacji powinienem pozostać bierny i się tylko uśmiechać, czy też złożyć sprawę do wyższych organów?

Można zgłosić sprawę zawsze na Policję w takiej sytuacji.

Odpowiedź nr 1 z dnia 6 kwietnia 2020 21:43 Zmodyfikowano dnia: 6 kwietnia 2020 21:43 Obejrzało: 120 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.