Pytanie z dnia 12 czerwca 2017
Dzień dobry, w dniu 09.06.2017 roku zakupiliśmy z mężem samochód podpisaliśmy umowę . Po oględzinach pojazdu zdecydowaliśmy na jego kupno . Sprzedający zataił przed nami poważną usterkę w samochodzie. Po powrocie do miejsca zamieszkania . Na następny dzień pojechaliśmy do mechanika aby doglądnął samochód, mechanik zdiagnozował usterkę turbiny w samochodzie i wyciek całego oleju z samochodu. Sprzedający w dniu zakupu powiedział ze to jest drobny wyciek oleju z jednego przewodu , po przejechaniu 160 km z samochodu uciekł cały olej. Mechanik wycenił koszt naprawy samochodu na 1000 zł czyli wymianę nowej turbiny. Dodam ze sprzedający zapewniał nas ze turbina była wymieniana. Chcieli byśmy aby sprzedający zwrócił nam za koszt naprawy turbiny. Jakie mamy szanse aby odzyskać pieniądze?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.