Pytanie z dnia 12 czerwca 2017

Dzień dobry, w dniu 09.06.2017 roku zakupiliśmy z mężem samochód podpisaliśmy umowę . Po oględzinach pojazdu zdecydowaliśmy na jego kupno . Sprzedający zataił przed nami poważną usterkę w samochodzie. Po powrocie do miejsca zamieszkania . Na następny dzień pojechaliśmy do mechanika aby doglądnął samochód, mechanik zdiagnozował usterkę turbiny w samochodzie i wyciek całego oleju z samochodu. Sprzedający w dniu zakupu powiedział ze to jest drobny wyciek oleju z jednego przewodu , po przejechaniu 160 km z samochodu uciekł cały olej. Mechanik wycenił koszt naprawy samochodu na 1000 zł czyli wymianę nowej turbiny. Dodam ze sprzedający zapewniał nas ze turbina była wymieniana. Chcieli byśmy aby sprzedający zwrócił nam za koszt naprawy turbiny. Jakie mamy szanse aby odzyskać pieniądze?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.