Pytanie z dnia 09 lutego 2023
Dzień dobry w grudniu przedłużałam synowi umowę na telefon zrobiłam to przez aplikację play poprzez czat po wybraniu telefonu itp spytałam doradcy czy umowa będzie na kwotę taka sama jak moja dotychczasową zapewnił ze tak i ze mam nie przejmowac sie ze na umowie bedzie kwota wyzsza mam nawet skan rozmowy z nim na potwierdzenie słów no to się ucieszyłam i wogole zakończyłam rozmowę niestety gdy dostałam fakturę stwierdziłam że.cos źle jest naliczone zgłosiłam to dostałam reklamację ze.ok ze rzeczywiście pracownik źle zrobił itp.zaproponowano mi rabat jednorazowy i zmianę umowy ale muszę oddać telefon
Niestety żadne rozwiązanie mi nie pasuje bo z jakiej racji jednorozawo rabat a oddać telefonu nie mogę bo syn go już używał gdzie dostał.wymarzont prezent na gwiazdkę oraz urodziny jednocześnie sprawa znów została zgłoszona dostałam odp ze nic więcej nie mogą zrobić ja dostałam.juz 2 fakturę na zła kwotę zaproponowałam.im ze mogę rozwiązać umowę ale bez oddawania telefonu bo rabat wogole nie wchodzi grę bo to wina pracownika bo wprowadził mnie w błąd co ja mam zrobić czy mogę to jakoś wygrać?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.