Pytanie z dnia 05 maja 2020
Dzień dobry, w listopadzie zeszłego roku kupiłam nowy piec gazowy do ogrzewania domu. Od tego czasu piec psuje się po 2/3 razy w sezonie grzewczym. Zgłoszenie awarii zajmuje od 3 do 7 dni bo ciągle jest jakiś problem. Po każdym wyłączeniu i próbie ponownego włączenia coś nie działa i historia się powtarza. Codziennie kilkakrotnie muszę prosić na wszelkich możliwych infoliniach, aby ktoś zajął się awaria. Piec jest na gwarancji i po raz kolejny od 3 dni nie mogę bo uruchomić ani uzyskać pomocy z serwisu.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, a jakie ma Pani pytanie ? Czy roszczeń dochodzi Pani z gwarancji, czy z rękojmi ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Dzień dobry można ubiegac się o wymiane na nowy lub zwrot pieniedzy W razie wątpliwości oraz pytań zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.