Pytanie z dnia 09 marca 2023
Dzień dobry, w moim zakładzie pracy pewnego dnia pojawił się przedstawiciel jednego z resortów turystycznych nad morzem, jako pracownicy mogliśmy zakupić bon z kodem zniżkowym za 400zł, który upoważniał do zniżki o ok 2000zł za pobyt w określonym terminie. Po dokonaniu rezerwacji należało dokonać wpłaty całej sumy w określonym terminie, w trakcie rozmowy telefonicznej konsultant zapewniał mnie, że opłatę można również ponieść na miejscu w czasie meldowania pobytu a maile odnośnie wpłaty można spokojnie ignorować (które z resztą i tak wpadały do spamu). Wczoraj dostałem mail z resortu że moja rezerwacja została anulowana, próbowałem zrobić nową rezerwację i z góry zapłacić za pobyt ale kod zniżkowy z voucheru nie działa. Czy resort ma prawo do takiego anulowania i nie zwrócić działającego kodu zniżkowego lub kwoty za którą został zakupiony?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, to zależy od treści zawartej umowy. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Elżbieta Walczak Radca prawny
WALCZAK Legal
dr. Seweryna Sterlinga 27/29 lok. 803, 90-212 Łódź
Dzień dobry, niestety nie powinno tak być - obawiam się, że to może być jakieś oszustwo. Tym bardziej, że zniżka wynosiłaby aż 1600 zł - wątpię, aby hotelarzom się to opłacało. Trzeba złożyć w tym resorcie jakąś pisemną/mailową reklamację, opisać sytuację i zażądać albo "uruchomienia" kodu zniżkowego albo zwrotu środków za zakupienie voucheru. Adw. Elżbieta Walczak
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.