Pytanie z dnia 27 czerwca 2018
Dzień dobry, w naszej firmie powstał problem, mianowicie pracownica jest na urlopie rodzicielskim. Od 9.07.2017r. była na urlopie macierzyńskim do 26.11.2017r a od listopada do 07.07.2018r. jest na urlopie rodzicielskim. Niestety w firmie zaszły zaminy organizacyjne- mianowicie struktura i i nie ma już stanowiska, jakie obejmowała pracownica. Część obowiązków przejęła firma zew. Z uwagi na fak, iż zaszły istotne zmiany, do pracownicy został wysłany aneks do umowy o pracę ze zmianą warunków umowy, po powrocie do pracy. Została obniżona pensja oraz stanowisko pracy ze stanowiska asystent na "pomoc biurowa". Stanowisko takie zmniejsza zakres obowiązków. Pracownica wystąpiła z wnioskiem o obniżenie etatu na 7/8 oraz złożyła wnioski o urlop wypoczynkowy, który należy się jej za zaległe lata. Niedawno otrzymaliśmy pismo od adwokata, który reprezentuje pracownicę, z treści wynika, iż nie mamy prawa wypowiedzieć umowy o pracę i mamy przywrócić osobę na stanowisko i kwotę wynagrodzenia jakie obejmowała przed urlopem, z tym, że w aneksie przesłanym przez naszą firmę nikt nie zawarł wzmianki nawet o zwolnieniu albo o wypowiedzeniu umowy o pracę tylko o zmianach warunków pracy. Proszę o pomoc
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.