Pytanie z dnia 31 stycznia 2022
Dzień dobry, w piątek 28.01 byłam na usłudze manicure hybrydowego. Podczas tej wizyty zostały mi poranione 4 palce (dwa zacięte cążkami, dwie skórki zdarte do krwi podczas frezowania). Manicure został też wykonany w sposób nieestetyczny(gulka z lakieru, smuga na topie, wklęśnięcie w lakierze) Opisałam te wszystkie uchybienia w reklamacji, którą złożyłam 29.01. Zażądałam też zwrotu kosztów hybrydy. Dzisiaj rano odezwano się do mnie z salonu, zaproponowano oddanie pieniędzy i poinformowano że będą musiały mi zdjąć hibrydę nałożoną. Czy to żądanie jest zasadne? Dziękuję za odpowiedź
Dzień dobry, które z żądań/propozycji budzi Pani wątpliwości? Pozdrawiam, Adwokat Alicja Kociemba.
Podziękowałeś prawnikowi
Elżbieta Walczak Radca prawny
WALCZAK Legal
dr. Seweryna Sterlinga 27/29 lok. 803, 90-212 Łódź
Dzień dobry, na Pani miejscu zwrot pieniędzy bym zaakceptowała, ale nie godziła się na kolejny "zabieg" - w końcu miała Pani rany. W razie pytań zapraszam do kontaktu, adw. Elżbieta Walczak, www.walczaklegal.com, tel. 662 069 190
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.