Pytanie z dnia 21 lipca 2020

Dzień dobry,
w ramach prywatnej wizyty medycznej w ramach abonamentu chcieliśmy sprawdzić rocznemu synkowi wzrok u okulisty mając obawy, że synek ma wadę. Lekarz nie wykonał żadnych badań i powiedział, że wszystko jest ok. Po 2 latach okazało się że synek ma sporą wadę wzroku. Reklamacja została złożona i uznano, że mamy rację. Lekarz nie dopełnił swoich obowiązków. Chcę dochodzić synka praw i uzyskać ze strony placówki zadośćuczynienie. W jaki sposób mogę to zrobić ? Czy są na to jakiekolwiek szanse?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.