Pytanie z dnia 21 lipca 2020
Dzień dobry,
w ramach prywatnej wizyty medycznej w ramach abonamentu chcieliśmy sprawdzić rocznemu synkowi wzrok u okulisty mając obawy, że synek ma wadę. Lekarz nie wykonał żadnych badań i powiedział, że wszystko jest ok. Po 2 latach okazało się że synek ma sporą wadę wzroku. Reklamacja została złożona i uznano, że mamy rację. Lekarz nie dopełnił swoich obowiązków. Chcę dochodzić synka praw i uzyskać ze strony placówki zadośćuczynienie. W jaki sposób mogę to zrobić ? Czy są na to jakiekolwiek szanse?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.