Pytanie z dnia 03 listopada 2021
Dzień dobry. W sierpniu zrobiłam internetowe zakupy w sklepie ........... To sklep prowadzony przez Polkę, która mieszka w Singapurze. Kiedy przesyłka dotarła do Polski, okazało się, że Urząd Celny nałożył na nią spore opłaty. Mailowo zapytałam sprzedawczynię co jeśli nie przyjmę towaru. Bardzo szybko odpowiedziała, że przesyłka do niej wróci i dostanę zwrot całej kwoty. Z linku do śledzenia przesyłki wiem, że została zwrócona do nadawcy 13 października. Cierpliwie czekałam na pieniądze, ale się nie doczekałam. Tydzień temu wysłałam maila z pytaniem o moje pieniądze. Cisza. Wczoraj rano napisałam do tej pani również na FB. Dalej nic. Co mogę zrobić w obecnej sytuacji. Dodam tylko, że chodzi o 483 złote.
Z wyrazami szacunku, Danuta
Daniel Gola Radca prawny
Kancelaria Radcy Prawnego Daniel Gola
Partyzantów 17B, 32-700 Bochnia
Dzień dobry, najprawdopodobniej została Pani oszukana. Mogę pomóc. Zapraszam do kontaktu: gola@danielgola.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.