Pytanie z dnia 03 listopada 2021

Dzień dobry. W sierpniu zrobiłam internetowe zakupy w sklepie ........... To sklep prowadzony przez Polkę, która mieszka w Singapurze. Kiedy przesyłka dotarła do Polski, okazało się, że Urząd Celny nałożył na nią spore opłaty. Mailowo zapytałam sprzedawczynię co jeśli nie przyjmę towaru. Bardzo szybko odpowiedziała, że przesyłka do niej wróci i dostanę zwrot całej kwoty. Z linku do śledzenia przesyłki wiem, że została zwrócona do nadawcy 13 października. Cierpliwie czekałam na pieniądze, ale się nie doczekałam. Tydzień temu wysłałam maila z pytaniem o moje pieniądze. Cisza. Wczoraj rano napisałam do tej pani również na FB. Dalej nic. Co mogę zrobić w obecnej sytuacji. Dodam tylko, że chodzi o 483 złote.
Z wyrazami szacunku, Danuta

Dzień dobry, najprawdopodobniej została Pani oszukana. Mogę pomóc. Zapraszam do kontaktu: gola@danielgola.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 6 listopada 2021 12:40 Zmodyfikowano dnia: 6 listopada 2021 12:40 Obejrzało: 216 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.