Pytanie z dnia 02 listopada 2020
Dzień dobry .
W sklepie w dniu 18.12.2019 kupiłam telefon na firmę .Telefon się zepsuł w dniu 6.10.2020 złożyłam reklamacje jako przedsiębiorca - rękojmia ,27.10.2020 napisałam pismo do firmy o zwrot gotówki z związku przekroczenia ustawowego terminu reklamacji rekojmi .
28.10.2020 firma poinformowała mnie ze telefon naprawiony.
Poszłam do sklepu, dostała informacje ze Przedsiębiorca nie ma określonego terminu co do naprawy ,jednakże sprzedawca jest zobowiązany do realizacji naprawy w rozsądnym czasie . Wyczytałam w internecie ze od dnia 01.06.2020 przedsiębiorca składając reklamacje rękojmia ,sprzedawca po zmianie prawa będzie już zobowiązany do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni . Proszę o rade co robić ,
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.