Pytanie z dnia 16 lipca 2018
Dzień dobry, w sobotę (30.06) zorganizowano szkolenie zewnętrzne w naszym miejscu pracy. Niestety z przyczyn losowych spóźniłam się 5 min na to szkolenie. Zastałam zamknięte drzwi, dzwoniłam do trzech osób ze szkolenia m.in do bezpośredniego przełożonego. Nikt nie odebrał. Po paru minutach stania pod drzwiami stwierdziłam, ze skoro nikogo tu nie ma to wrócę do domu. Po szkoleniu w ciągu tygodnia zostałam wezwana "na dywanik", aby oznajmić mi, że mam zapłacić (250zł)za swoją osobę z racji tego, ze mnie nie było, a to szkolenie było płatne. Czy pracodawca ma prawo żądać zwrotu kosztu szkolenia jeśli pracownik chciał odbyć to szkolenie, ale z przyczyn losowych nie dotarł na czas na szkolenie? Jeśli tak/nie to jaka jest podstawa prawna? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.