Pytanie z dnia 16 lutego 2020
Dzień dobry,
w zeszłym roku zostałam oszukana przez mojego pracodawcę. Firma nie wypłaciła mi pensji za jeden miesiąc, dodatkowo na rzecz pracodawcy na moje konto bankowe została wpłacona kwota w wysokości około 18 000 zł. Wszystkie te pieniądze zostały przekazane pracodawcy. Po przekazaniu całej kwoty, pracodawca "rozmył się w powietrzu". Nadchodzi czas rozliczenia PIT i obawiam się, że Urząd Skarbowy może naliczyć mi karę za ten wpływ na moje konto. Proszę o informację, co należy zrobić, abym nie ponosiła opłat za tę kwotę? Oczywiście sprawa została zgłoszona na policję, ale została umorzona.
Pozdrawiam.
Dzień dobry w zakresie kwoty przekazanej do pracodawcy, w razie wątpliwości US, należy wyjaśnić sytuację i przekazać posiadane dokumenty. W razie dalszych pytań lub wątpliwości zapraszam do kontaktu. Z poważaniem r.pr.A.Pietrzykowska
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.