Pytanie z dnia 16 lutego 2020

Dzień dobry,
w zeszłym roku zostałam oszukana przez mojego pracodawcę. Firma nie wypłaciła mi pensji za jeden miesiąc, dodatkowo na rzecz pracodawcy na moje konto bankowe została wpłacona kwota w wysokości około 18 000 zł. Wszystkie te pieniądze zostały przekazane pracodawcy. Po przekazaniu całej kwoty, pracodawca "rozmył się w powietrzu". Nadchodzi czas rozliczenia PIT i obawiam się, że Urząd Skarbowy może naliczyć mi karę za ten wpływ na moje konto. Proszę o informację, co należy zrobić, abym nie ponosiła opłat za tę kwotę? Oczywiście sprawa została zgłoszona na policję, ale została umorzona.
Pozdrawiam.

Dzień dobry w zakresie kwoty przekazanej do pracodawcy, w razie wątpliwości US, należy wyjaśnić sytuację i przekazać posiadane dokumenty. W razie dalszych pytań lub wątpliwości zapraszam do kontaktu. Z poważaniem r.pr.A.Pietrzykowska

Odpowiedź nr 1 z dnia 18 lutego 2020 09:31 Zmodyfikowano dnia: 18 lutego 2020 09:31 Obejrzało: 167 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.