Pytanie z dnia 09 kwietnia 2020

Dzień dobry! W związku z koronawirusem skrócono nam /z mężem/ wczasy łącznie 8 dni. Czy zasadne jest składać reklamację do turoperatora? Ew. na jakie przepisy się powołać?
Z poważaniem Krystyna H.

Dzień dobry, tak, oczywiście, nie tylko można, ale i trzeba. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 9 kwietnia 2020 12:16 Zmodyfikowano dnia: 9 kwietnia 2020 12:16 Obejrzało: 166 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Oczywiście, warto taką reklamację złożyć i wezwać touroperatora do zwrotu pieniędzy. W razie dalszych pytań, zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam, adw. Julia Szkudlarek, tel. 693 728 028 info@kancelariaszkudlarek.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 9 kwietnia 2020 21:01 Zmodyfikowano dnia: 9 kwietnia 2020 21:01 Obejrzało: 163 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.