Pytanie z dnia 09 kwietnia 2020
Dzień dobry! W związku z koronawirusem skrócono nam /z mężem/ wczasy łącznie 8 dni. Czy zasadne jest składać reklamację do turoperatora? Ew. na jakie przepisy się powołać?
Z poważaniem Krystyna H.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, tak, oczywiście, nie tylko można, ale i trzeba. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Julia Szkudlarek-Jałowska Adwokat
Kancelaria Adwokacka adwokat Julia Szkudlarek-Jałowska
Gdańska 65a lok. 3, 90-612 Łódź
Oczywiście, warto taką reklamację złożyć i wezwać touroperatora do zwrotu pieniędzy. W razie dalszych pytań, zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam, adw. Julia Szkudlarek, tel. 693 728 028 info@kancelariaszkudlarek.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.