Pytanie z dnia 17 lipca 2023
Dzień dobry
Wczoraj byłam u fryzjera na wykonaniu zabiegu aminokwasowej rekonstrukcji, pod czas zabiegu zaczęła mi swędzić skora głowy i poprosiłam, żeby fryzjer sprawdziła, czy nie mam zaczerwienionej skóry , na co ona powiedziała, że delikatnie i kontynuowała zabieg, po nałożeniu kolejnych kosmetyków, znów zgłosiłam, ze coś jest nie tak, na co ona nie zareagowała w żaden sposób i kontynuowała zabieg. Po wysuszeniu włosów, poprosiłam, żeby Pani jeszcze raz mi sprawdziła skórę głowy i ona potwierdziła, że skora jest zaczerwieniona. Kiedy płaciłam na recepcji kilkakrotnie powiedziałam, że wszytko mnie swędzi i chcę to wszytko zmyć, reakcja była zerowa. Dostałam próbkę szamponu i tyle.
Od salonu do domu miałam 10-15 min, po tym jak wyszłam strasznie zaczęła mnie boleć głowa , zadzwoniłam do męża i powiedziałam , że słabo się czuję i nie wiem czy dam radę trafić do domu. Ale napiłam się wody i stwierdziłam dam radę ,tylko poprosiłam żeby gadał ze mną przez cały czas.
W domu sytuacja się pogorszyła, umyłam włosy, ale czułam się źle, potem zaczęłam mieć obrzęknięty język, przestałam czuć podniebienie i usta, wzięłam 2 tabletki antyhistaminowych i zadzwoniłam do lekarza, gdzie zostałam skierowana na SOR. ( miałam dodatkowe dolegliwości, ale nie będę wszystkiego opisywała).
O tym wszystkim na bierząco informowałam salon - reakcji żadnej nie było.
Na SORze szybko była udzielona pomoc( aż się zdziwiłam ) dostałam dożylnie leki i kroplówkę. Mam wszystkie papiery.
Pytanie polega na tym, czy mogę zgłosić takie działanie salonu? Czy jest sens z czymś takim iść do prawnika, a potem do sądu?
Dodam, że przed zabiegiem nikt mnie nie pytał o uczulenia, nie wypełniłam kartę klienta i żadnej próby alergicznej przed zabiegiem nie było wykonano, mimo tego, że kilka razy informowałam o tym, że wcześniej nic podobnego nie wykonywałam.
To jest nie mały salon, a duża sieciówka.
Elżbieta Walczak Radca prawny
WALCZAK Legal
dr. Seweryna Sterlinga 27/29 lok. 803, 90-212 Łódź
Dzień dobry, tak powinna Pani najpierw zasięgnąć opinii innego fryzjera jak dokładnie taka procedura tego konkretnego zabiegu powinna wyglądać modelowo, a jeśli wyjdzie, że ten salon zrobił błąd i można ten błąd powiązać z Pani dolegliwościami to potem wystosować do salonu wezwanie do zapłaty zadośćuczynienia i odszkodowania. Jeśli to nie pomoże (z doświadczenia wiem, że nikt dobrowolnie nie przyzna się do błędu) to pozostaje tylko droga sądowa. Adw. Elżbieta Walczak
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.