Pytanie z dnia 01 czerwca 2022

Dzień dobry,
Wybrałem wycieczkę, zapłaciłem zaliczkę 2600 zł. Niestety po chwili zorientowałem się ze pomyliłem termin wyjazdu dokładnie o miesiąc. Po godzinie od rezerwacji zgłosiłem to do biura( ITAKA) ze w tym terminie nie mam szans żeby wylecieć i proszę o zmianę terminu lub przekazanie mi informacji co zrobić w takiej sytuacji.
Odpowiedź dostałem dopiero po 7 dniach gdzie wycieczka była już zarezerwowana i kwota zaliczki zaksięgowana. Odpowiedź była ze mogę jedynie odwołać poorzednio wybraną wycieczkę (koszt anulowania 4800zl) i wybrać następna z nowym terminem.
Po złożeniu reklamacji zmniejszyli koszty anulowania do 2600zl czyli równowartość zaliczki.

-Wg mnie to nadal za wysoka kwota. Tym bardziej ze zgłaszałem problem w tym samym dniu co robiłem rezerwację.
-czy rzeczywiście muszę płacić tak wysokie koszty anulowania wycieczki.?
- wg mnie gdyby biuro zareagowało szybciej do żadnego księgowania pieniędzy by nie doszło.

Proszę o poradę w tej kwestii.
Pozdrawiam
Dawid

Dzień dobry, dla udzielenia porady, konieczna jest analiza ogłoszenia i warunków uczestnictwa w wycieczce oraz Pana korespondencji z biurem podróży. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 czerwca 2022 12:11 Zmodyfikowano dnia: 1 czerwca 2022 12:11 Obejrzało: 175 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.