Pytanie z dnia 01 czerwca 2022
Dzień dobry,
Wybrałem wycieczkę, zapłaciłem zaliczkę 2600 zł. Niestety po chwili zorientowałem się ze pomyliłem termin wyjazdu dokładnie o miesiąc. Po godzinie od rezerwacji zgłosiłem to do biura( ITAKA) ze w tym terminie nie mam szans żeby wylecieć i proszę o zmianę terminu lub przekazanie mi informacji co zrobić w takiej sytuacji.
Odpowiedź dostałem dopiero po 7 dniach gdzie wycieczka była już zarezerwowana i kwota zaliczki zaksięgowana. Odpowiedź była ze mogę jedynie odwołać poorzednio wybraną wycieczkę (koszt anulowania 4800zl) i wybrać następna z nowym terminem.
Po złożeniu reklamacji zmniejszyli koszty anulowania do 2600zl czyli równowartość zaliczki.
-Wg mnie to nadal za wysoka kwota. Tym bardziej ze zgłaszałem problem w tym samym dniu co robiłem rezerwację.
-czy rzeczywiście muszę płacić tak wysokie koszty anulowania wycieczki.?
- wg mnie gdyby biuro zareagowało szybciej do żadnego księgowania pieniędzy by nie doszło.
Proszę o poradę w tej kwestii.
Pozdrawiam
Dawid
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, dla udzielenia porady, konieczna jest analiza ogłoszenia i warunków uczestnictwa w wycieczce oraz Pana korespondencji z biurem podróży. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.