Pytanie z dnia 30 sierpnia 2021

Dzień dobry wykonałem remont mieszkania. Klientowi wszystko się podobało miał kilka drobnych zastrzeżeń które poprawiłem. W tym miał zastrzeżenie do zbyt małego spadku pod prysznicem z którego powodu nie chce wypłacić pozostałej części wynagrodzenia w kwocie ponad 8000zł. Z powodu że woda po kampaniu wylatuje po za obręb kabiny w której nie ma żadnych drzwi ani listew jest to odpływ liniowy otwarty tylko z jednej strony jest szyba poprawiłem płytki pod tym prysznicem i rzuciłem wodę przez 10min i woda nie wykazywała po za kabinę czy to może być powód żeby nie wypłacić wynagrodzenia za remont.

Dzień dobry, jeżeli klient odebrał "roboty", to wtedy winien zapłacić umówioną kwotę. Jeżeli jednak odmówił odbioru ze względu na dostrzeżone wady, to wtedy może się wstrzymać z zapłatą, np. do momentu usunięcia stwierdzonych wad. Dużo zależy od tego, jak się Państwo w tej materii umówili (co np. było w umowie na temat odbioru), czy był sporządzony protokół odbioru? Pozdrawiam!

Odpowiedź nr 1 z dnia 30 sierpnia 2021 15:37 Zmodyfikowano dnia: 30 sierpnia 2021 15:37 Obejrzało: 315 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.