Pytanie z dnia 17 kwietnia 2018
Dzień dobry. Wysłałam umywalkę kurierem, odpowiednio zapakowaną, zabezpieczoną i oznakowaną taśmą ostrzegawczą. Ponadto na liście przewozowym było zaznaczone jaka jest zawartość paczki. Zaznaczę że przesyłka była ubezpieczona. Umywalka dotarła do odbiorcy uszkodzona. Po złożeniu reklamacji, firma kurierska odrzuciła reklamację z powodu nie uszkodzonego opakowania. Czy firma kurierska ma prawo tak postąpić z ubezpieczoną przesyłką?
Jolanta Otworowska Adwokat (Od 2009)
Adwokat Otworowska Jolanta. Kancelaria adwokacka
Dworcowa 1, 41-500 Chorzów
Dzień dobry, proponuję odwołać się od decyzji odmownej. Przewoźnik odpowiada za stan przesyłki, ubezpieczenie służy właśnie zabezpieczeniu roszczeń z tytułu uszkodzenia przesyłek.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.