Pytanie z dnia 17 kwietnia 2018

Dzień dobry. Wysłałam umywalkę kurierem, odpowiednio zapakowaną, zabezpieczoną i oznakowaną taśmą ostrzegawczą. Ponadto na liście przewozowym było zaznaczone jaka jest zawartość paczki. Zaznaczę że przesyłka była ubezpieczona. Umywalka dotarła do odbiorcy uszkodzona. Po złożeniu reklamacji, firma kurierska odrzuciła reklamację z powodu nie uszkodzonego opakowania. Czy firma kurierska ma prawo tak postąpić z ubezpieczoną przesyłką?

Dzień dobry, proponuję odwołać się od decyzji odmownej. Przewoźnik odpowiada za stan przesyłki, ubezpieczenie służy właśnie zabezpieczeniu roszczeń z tytułu uszkodzenia przesyłek.

Odpowiedź nr 1 z dnia 18 kwietnia 2018 13:08 Zmodyfikowano dnia: 18 kwietnia 2018 13:08 Obejrzało: 228 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.