Pytanie z dnia 31 maja 2018
Dzień dobry. Zacznę od tego że zajmuję się naprawą urządzeń elektrycznych, nie mam własnej działalności. Ostatnio zgłosił się do mnie klient w sprawie wymiany wyświetlacza w iphone 7. Po wymianie co jakiś czas telefon się wyłączał. Klient pojechał do sewisu w Poznaniu w celu zdiagnozowania dodatkowo wymienił u nich ponownie ekran lecz tym razem na oryginalny. Zapłacił u nich 650zł za ekran i 350zł za robociznę i ze względu że wcześniej się restartował chce ode mnie koszty które poniósł w tym serwisie czyli łączne tysiąc zł w innym wypadku zgłosi mnie za nielegalną działalność. Powiedziałem że nie zapłacę tyle kasy bo nie mam, mam z nim napisać umowę spłaty pieniędzy. Co mam zrobić w zaistniałej sytuacji?
Pozdrawiam!
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.