Pytanie z dnia 20 lipca 2023

Dzień dobry, zadzwonił do mnie "konsultant" z mojego banku i poinformował że skradziono moje dane i pieniądze na koncie są zagrożone, trzeba umieścić je na subkoncie za pomocą autoryzacji kodami BLIK, co niestety uczyniłam. Dzwoniono do mnie z autentycznej infolinii mojego banku, dodatkowo też z nr banku konkretnego oddziału a także z konkretnego nr policji. Wszystkie nry sprawdziłam i faktycznie takie istnieją i funkcjonują. Bank odrzucił moją reklamację. Czy jest sens dalej walczyć o stracone 20 tys zł? Pozdrawiam Dorota

Dzień dobry, dla oceny Pani sytuacji konieczne jest zapoznanie się z Pani reklamacją oraz decyzją banku. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 21 lipca 2023 08:47 Zmodyfikowano dnia: 21 lipca 2023 08:47 Obejrzało: 137 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, tak jest sens jak najbardziej, prowadzę tego typu sprawy, proszę o kontakt priv. pozdrawiam, r. pr. Maciej Podgórski

Odpowiedź nr 2 z dnia 21 lipca 2023 09:46 Zmodyfikowano dnia: 21 lipca 2023 10:24 Obejrzało: 137 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.