Pytanie z dnia 20 lipca 2023
Dzień dobry, zadzwonił do mnie "konsultant" z mojego banku i poinformował że skradziono moje dane i pieniądze na koncie są zagrożone, trzeba umieścić je na subkoncie za pomocą autoryzacji kodami BLIK, co niestety uczyniłam. Dzwoniono do mnie z autentycznej infolinii mojego banku, dodatkowo też z nr banku konkretnego oddziału a także z konkretnego nr policji. Wszystkie nry sprawdziłam i faktycznie takie istnieją i funkcjonują. Bank odrzucił moją reklamację. Czy jest sens dalej walczyć o stracone 20 tys zł? Pozdrawiam Dorota
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, dla oceny Pani sytuacji konieczne jest zapoznanie się z Pani reklamacją oraz decyzją banku. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Maciej Podgórski Radca prawny
Kancelaria Radcy Prawnego Maciej Podgórski
L. Rydygiera 19/69, 30-695 Kraków
Dzień dobry, tak jest sens jak najbardziej, prowadzę tego typu sprawy, proszę o kontakt priv. pozdrawiam, r. pr. Maciej Podgórski
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.