Pytanie z dnia 14 maja 2020
Dzień dobry,
Zakupiłam 2 identyczne towary. Jeden kosztował 240zl a drugi 299. Identyczne produkty bez żadnych różnic. Przy kasie dowiedziałam się ze drugi produkt nie jest przeceniony gdyż przyjechał na sklep później i dlatego nie jest przeceniony. Czy mogę dochodzić praw zwrotu różnicy droższego zakupu??? Wydaje mi się ze jeżeli jest ten sam podaruje powinien mieć jedna cenę.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, jeśli ceny były prawidłowo oznaczone, mogą być różne. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
Nie koniecznie, chyba że oba na sklepie miały przybitą tą samą cenę to tak.
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.