Pytanie z dnia 05 maja 2021

Dzień dobry
Zakupiłam ekspres w cenie 2500 tysiąca oraz ubezpieczenie pełne w cenie Ok 800 zł.
Po 6 miesiącach ekspres się zepsuł, zgłoszona została reklamacja, ekspres został naprawiony lecz... przyszedł z wada na ekranie, pęknięcie.
Sklep proponuje rekompensatę 200 zł a ubezpieczalnia oddaliła mi reklamacje na ta wadę. Co robić ?

Jak rozumiem sklep nie kwestionuje, że pęknięcie ekranu powstało z powodu ich zawinienia, skoro proponują rekompensatę? czy ona Panią satysfakcjonuje, czy sklep nie oferuje naprawy tego ekranu?

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 maja 2021 15:34 Zmodyfikowano dnia: 5 maja 2021 15:34 Obejrzało: 173 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Szanowna Pani, wydaje się, że w tej sytuacji należy domagać się w pierwszej kolejności naprawienia szkody przez sprzedawcę, u którego pozostawiła Pani ekspres celem naprawy. Z tego co rozumiem, uszkodzenie nastąpiło w czasie, gdy ekspres był w dyspozycji sprzedawcy. Do tego konieczna byłaby jednak weryfikacja dokumentów, które w związku z naprawami powstały, tj. Pani reklamacji w zakresie uszkodzenia ekranu oraz odmowy naprawy tego uszkodzenia przez sprzedawcę. Proszę o przesłanie skanów lub fotokopii stosownych dokumentów, jeżeli jest Pani zainteresowana. Z poważaniem, aplikant adwokacki Filip Majsterek

Odpowiedź nr 2 z dnia 5 maja 2021 15:38 Zmodyfikowano dnia: 5 maja 2021 15:38 Obejrzało: 173 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.