Pytanie z dnia 05 maja 2021
Dzień dobry
Zakupiłam ekspres w cenie 2500 tysiąca oraz ubezpieczenie pełne w cenie Ok 800 zł.
Po 6 miesiącach ekspres się zepsuł, zgłoszona została reklamacja, ekspres został naprawiony lecz... przyszedł z wada na ekranie, pęknięcie.
Sklep proponuje rekompensatę 200 zł a ubezpieczalnia oddaliła mi reklamacje na ta wadę. Co robić ?
Jak rozumiem sklep nie kwestionuje, że pęknięcie ekranu powstało z powodu ich zawinienia, skoro proponują rekompensatę? czy ona Panią satysfakcjonuje, czy sklep nie oferuje naprawy tego ekranu?
Podziękowałeś prawnikowi
Filip Majsterek Adwokat
Filip Majsterek Kancelaria Adwokacka
Świętojańska 43/23, 81-391 Gdynia
Szanowna Pani, wydaje się, że w tej sytuacji należy domagać się w pierwszej kolejności naprawienia szkody przez sprzedawcę, u którego pozostawiła Pani ekspres celem naprawy. Z tego co rozumiem, uszkodzenie nastąpiło w czasie, gdy ekspres był w dyspozycji sprzedawcy. Do tego konieczna byłaby jednak weryfikacja dokumentów, które w związku z naprawami powstały, tj. Pani reklamacji w zakresie uszkodzenia ekranu oraz odmowy naprawy tego uszkodzenia przez sprzedawcę. Proszę o przesłanie skanów lub fotokopii stosownych dokumentów, jeżeli jest Pani zainteresowana. Z poważaniem, aplikant adwokacki Filip Majsterek
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.