Pytanie z dnia 03 października 2023
Dzień dobry , Zakupiłam na portalu wakacje.pl w znacznie zaniżonej cenie . Rezerwacja została przez pośrednika ds podróży potwierdzona. Wpłaciłam zaliczkę w wysokości 15% wartości wycieczki. Otrzymałam natomiast inna umowę , dotycząca zupełnie innej wycieczki. Pośrednik bo zwróceniu przeze mnie uwagi anulował ta wycieczkę ponieważ błędna cena za wycieczkę była podana. Czy mogę domagać się od pośrednika podróży wakacje.pl odszkodowania za wprowadzenie mnie w błąd ? Czy pośrednicy turystyczni posiadają ubezpieczenie od takich błędów ? W załączniku wysyłam potwierdzenie rezerwacji i błędnie sporządzoną umowę Bardzo proszę o poradę prawną i informację czy istnieje szansa na wygranie sprawy w sądzie
Kamila Nagórska-Kozik Adwokat (Od 2019)
KNK Kancelaria Adwokacka adw. Kamila Nagórska
Marii Konopnickiej 3b/2, 80-240 Gdańsk
Proszę się ze mną skontaktować pod nr tel. 666864009 bądź e-mail: k.nagorska@knkkancelaria.pl, chętnie pomogę.
Podziękowałeś prawnikowi
Dzień dobry, nie widzę podstaw do żądania odszkodowania lub zadośćuczynienia od pośrednika. Zakładam, że zaliczka została Pani zwrócona. Adw. Elżbieta Walczak
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.