Pytanie z dnia 03 października 2023

Dzień dobry , Zakupiłam na portalu wakacje.pl w znacznie zaniżonej cenie . Rezerwacja została przez pośrednika ds podróży potwierdzona. Wpłaciłam zaliczkę w wysokości 15% wartości wycieczki. Otrzymałam natomiast inna umowę , dotycząca zupełnie innej wycieczki. Pośrednik bo zwróceniu przeze mnie uwagi anulował ta wycieczkę ponieważ błędna cena za wycieczkę była podana. Czy mogę domagać się od pośrednika podróży wakacje.pl odszkodowania za wprowadzenie mnie w błąd ? Czy pośrednicy turystyczni posiadają ubezpieczenie od takich błędów ? W załączniku wysyłam potwierdzenie rezerwacji i błędnie sporządzoną umowę Bardzo proszę o poradę prawną i informację czy istnieje szansa na wygranie sprawy w sądzie

Proszę się ze mną skontaktować pod nr tel. 666864009 bądź e-mail: k.nagorska@knkkancelaria.pl, chętnie pomogę.

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 października 2023 10:18 Zmodyfikowano dnia: 4 października 2023 10:18 Obejrzało: 286 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, nie widzę podstaw do żądania odszkodowania lub zadośćuczynienia od pośrednika. Zakładam, że zaliczka została Pani zwrócona. Adw. Elżbieta Walczak

Odpowiedź nr 2 z dnia 4 października 2023 10:48 Zmodyfikowano dnia: 4 października 2023 10:48 Obejrzało: 285 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.