Pytanie z dnia 23 marca 2017

Dzień dobry. Zakupiłem nowy towar przez allegro na kwotę 149 zł. Sprzedawca napisał do mnie że nie może zrealizować wysyłki tego towaru z przyczyn od niego niezależnych. Zaproponował zwrot pieniędzy lub wymianę towaru. Napisałem prośbę o zwrot pieniędzy. Nie mam żadnej odpowiedzi nie mogę się dodzwonić do sprzedawcy. Skontaktowałem się z innym oddziałem tej firmy. Czy mogę dochodzić roszczeń od tego oddziału z którym udało się skontaktować zwłaszcza że adresy sa te same ?

Proszę zapoznać się z Regulaminem Allegro, gdzie znajdzie Pan stosowne wskazówki.

Odpowiedź nr 1 z dnia 23 marca 2017 14:10 Obejrzało: 301 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.