Pytanie z dnia 04 maja 2020
Dzień dobry. Zakupiłem w sklepie internetowym podgrzewacz wody. Po dostarczeniu przesyłki kurier wniósł sprzęt do garażu i odjechał. Niezwłocznie w obecności drugiej osoby otworzyłem przesyłkę, gdzie stwierdziłem wgniecenie. Niezwłocznie tj po ok 3 minutach zadzwoniłem po kuriera który przyjechał i spisał protokół stanu przesyłki. Po konsultacji telefonicznej ze sprzedawcą poinformowano mnie że emailem mam przesłać zdjęcia uszkodzeń oraz protokół sporządzony przez kuriera. W dniu dzisiejszym dostałem wiadomość meilową że reklamacja nie została uwzględniona twierdząc że to ja uszkodziłem podczas rozpakowywania sprzętu. Nadmieniam że sprzedawca sugeruje się odznaczeniem pola w Protokole że przesyłka została przyjęta bez zastrzeżeń pomimo że poniżej kurier opisał uszkodzenia uszkodzenia oraz kartonu.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, a jakie Pan ma pytanie ? Jeśli sprzedawca nie uznaje roszczeń, pozostaje skierowanie sprawy na drogę sądową. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
Można powołać się na rękojmie i odstąpić od umowy, ale raczej bez sądu sie nie obędzie.
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.