Pytanie z dnia 16 grudnia 2022
Dzień dobry,
Zamówiłam łóżko na wymiar dnia 21.10.2022 i w momencie zamawiania nie uzyskałam żadnych informacji z artykułu 12 o prawach konsumenta. Strona tego sklepu meblowego ma szyld ........... i nie jest zarejestrowana w ceidg ta firma. Czas realizacji został mi podany do 14 listopada maksymalnie, przedział 14-21 dni. Niestety łóżko nie zostało w tym terminie zrobione, pani która przyjmowała zamówienie nie odpisywała na żadne z pytań. Nagle odpisała 29 listopada ze łóżko gotowe. A chciała wysłać je dopiero 7 grudnia.W momencie zamawiania prosiłam dokładne zdjęcia łóżka. Dostałam dwa zdjęcia ramy łóżka, a nie dostałam zdjęcia stelarza ani pojemnika. To wzbudziło moje podejrzenia i chciałam zrezygnować z tego zamówienia. Tymbardziej ze ta firma nie widnieje nigdzie w bazie. Osoba która przyjmowała zamówienie również nie widnieje nigdzie w bazie. Co więcej na podobnej stronie meblowej są 1:1 zdjęcia. Teraz pani chce zwrotów kosztów. Czy mam prawo zerwać umowę powołując się na artykuł 29 praw konsumenta. Nie mam z nią żadnej umowy, tylko rozmowa na messengerze. Czy coś mi grozi?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.