Pytanie z dnia 24 maja 2018

Dzień dobry,
Zamówiłam na Allegro towar , którego nie otrzymałam ponieważ sprzedawca po zawarciu umowy stwierdził że jest zła cena . Co zrobić w takim przypadku aby otrzymać produkt ?

Dzień dobry, to zależy czy mógł Pan z łatwością zauważyć, że sprzedawca się pomylił. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 24 maja 2018 14:37 Zmodyfikowano dnia: 24 maja 2018 14:37 Obejrzało: 179 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.