Pytanie z dnia 07 kwietnia 2017
Dzień dobry,
zamówiłem usługę lecz cześć tej usługi została źle wykonana. Złożyłem reklamacje, ale nie została ona uwzględniona przez zleceniobrcę. Zapłaciłem wyłącznie za tą część która była prawidłowo wykonana. Otrzymałem wezwanie do zapłaty. Podejrzewam, że będę musiał zapłacić całość faktury lecz nie wiem jakie podjąć dalsze kroki aby odzyskać pieniądze za wadliwą usługę.
Jaki byłby koszt porady a jaki koszt za poprowadzenie całości postępowania związanego z odzyskaniem pieniędzy.
Pozdrawiam,
JZ
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, przede wszystkim proszę zacząć od dokładnego opisania stanu faktycznego. Jaką usługę Pan zamówił? Czy zawarł Pan umowę na piśmie? W jakim zakresie usługa została źle wykonana? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.