Pytanie z dnia 07 kwietnia 2017

Dzień dobry,
zamówiłem usługę lecz cześć tej usługi została źle wykonana. Złożyłem reklamacje, ale nie została ona uwzględniona przez zleceniobrcę. Zapłaciłem wyłącznie za tą część która była prawidłowo wykonana. Otrzymałem wezwanie do zapłaty. Podejrzewam, że będę musiał zapłacić całość faktury lecz nie wiem jakie podjąć dalsze kroki aby odzyskać pieniądze za wadliwą usługę.

Jaki byłby koszt porady a jaki koszt za poprowadzenie całości postępowania związanego z odzyskaniem pieniędzy.

Pozdrawiam,
JZ

Dzień dobry, przede wszystkim proszę zacząć od dokładnego opisania stanu faktycznego. Jaką usługę Pan zamówił? Czy zawarł Pan umowę na piśmie? W jakim zakresie usługa została źle wykonana? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 7 kwietnia 2017 15:00 Obejrzało: 198 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.