Pytanie z dnia 21 lutego 2017
Dzien dobry.
Zamówiliśmy okna do nowego domu.
Zlecenie zrealizowane w terminie podczas montażu okazało się, że okna są na innym profilu niż w umowie.
Sprzedawca obiecał nam za to wydłużoną gwarancje (10lat) oraz wycenę rolet bez swojej prowizji.
Od montażu minęło 3 tygodnie sprzedawca nie odbierera telefonu nie wysłał faktury oraz gwarancji o wycenie już nie wspomnę.
Co możemy zrobić gdzie zgłosić?
Czy możemy teraz zażądać wymontowania okien z powodu niewywiązania nie z umowy?
Anna Uznańska Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka adw. Anna Uznańska
al. Mickiewicza 15a, lok.3.2., 90-443 Łódź
Dzień dobry. Jak rozumiem zgodzili się Państwo na montaż okien o innym profilu ? Czy w zakresie gwarancji i wyceny były to tylko słowne ustalenia czy też mają Państwo na potwierdzenie tego jakąś umowę ? Pozdrawiam adwokat Anna Uznańska
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.