Pytanie z dnia 21 lutego 2017

Dzien dobry.
Zamówiliśmy okna do nowego domu.
Zlecenie zrealizowane w terminie podczas montażu okazało się, że okna są na innym profilu niż w umowie.
Sprzedawca obiecał nam za to wydłużoną gwarancje (10lat) oraz wycenę rolet bez swojej prowizji.
Od montażu minęło 3 tygodnie sprzedawca nie odbierera telefonu nie wysłał faktury oraz gwarancji o wycenie już nie wspomnę.
Co możemy zrobić gdzie zgłosić?
Czy możemy teraz zażądać wymontowania okien z powodu niewywiązania nie z umowy?

Dzień dobry. Jak rozumiem zgodzili się Państwo na montaż okien o innym profilu ? Czy w zakresie gwarancji i wyceny były to tylko słowne ustalenia czy też mają Państwo na potwierdzenie tego jakąś umowę ? Pozdrawiam adwokat Anna Uznańska

Odpowiedź nr 1 z dnia 21 lutego 2017 11:45 Obejrzało: 287 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem