Pytanie z dnia 21 lutego 2017

Dzien dobry.
Zamówiliśmy okna do nowego domu.
Zlecenie zrealizowane w terminie podczas montażu okazało się, że okna są na innym profilu niż w umowie.
Sprzedawca obiecał nam za to wydłużoną gwarancje (10lat) oraz wycenę rolet bez swojej prowizji.
Od montażu minęło 3 tygodnie sprzedawca nie odbierera telefonu nie wysłał faktury oraz gwarancji o wycenie już nie wspomnę.
Co możemy zrobić gdzie zgłosić?
Czy możemy teraz zażądać wymontowania okien z powodu niewywiązania nie z umowy?

Dzień dobry. Jak rozumiem zgodzili się Państwo na montaż okien o innym profilu ? Czy w zakresie gwarancji i wyceny były to tylko słowne ustalenia czy też mają Państwo na potwierdzenie tego jakąś umowę ? Pozdrawiam adwokat Anna Uznańska

Odpowiedź nr 1 z dnia 21 lutego 2017 11:45 Obejrzało: 273 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.