Pytanie z dnia 10 listopada 2022

Dzień dobry.
Zdecydowałam się na prostowanie zębów w firmie X. Jest to prostowanie nakładkowe. Konsultant przeprowadzał rozmowę w taki sposób, że nie było czasu na głębsza weryfikacje leczenia. Wszystko odbiega od normy. Triady czynnościowe nie zachowane, linia pośrodkowa również. Po zaakceptowaniu leczenia, nawet w ten sam dzień nie ma opcji odwołania się od tego, ponieważ twierdzą, że nakładki są już produkowane. Nie wiem co robić i czy jest możliwość walczyć z nimi w jakiś sposób o zwrot kosztów. Umowa nie była podpisywana. Wszystko toczy się online.

Dzień dobry, aby odpowiedzieć na Pani pytanie musiałabym przeczytać umowę - nie była podpisywana, ale zawierana na odległość; muszę zweryfikować jakie postanowienia ta umowa ma w zakresie możliwości np. odstąpienia od niej czy zmiany zamówienia. Zapraszam do kontaktu, wycenię swoje usługi. Adw. Elżbieta Walczak, www.walczaklegal.com, tel. 662 069 190

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 listopada 2022 22:38 Zmodyfikowano dnia: 13 listopada 2022 22:38 Obejrzało: 263 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem