Pytanie z dnia 10 listopada 2022

Dzień dobry.
Zdecydowałam się na prostowanie zębów w firmie X. Jest to prostowanie nakładkowe. Konsultant przeprowadzał rozmowę w taki sposób, że nie było czasu na głębsza weryfikacje leczenia. Wszystko odbiega od normy. Triady czynnościowe nie zachowane, linia pośrodkowa również. Po zaakceptowaniu leczenia, nawet w ten sam dzień nie ma opcji odwołania się od tego, ponieważ twierdzą, że nakładki są już produkowane. Nie wiem co robić i czy jest możliwość walczyć z nimi w jakiś sposób o zwrot kosztów. Umowa nie była podpisywana. Wszystko toczy się online.

Dzień dobry, aby odpowiedzieć na Pani pytanie musiałabym przeczytać umowę - nie była podpisywana, ale zawierana na odległość; muszę zweryfikować jakie postanowienia ta umowa ma w zakresie możliwości np. odstąpienia od niej czy zmiany zamówienia. Zapraszam do kontaktu, wycenię swoje usługi. Adw. Elżbieta Walczak, www.walczaklegal.com, tel. 662 069 190

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 listopada 2022 22:38 Zmodyfikowano dnia: 13 listopada 2022 22:38 Obejrzało: 218 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.