Pytanie z dnia 13 marca 2023

Dzień dobry,
ze znajomymi spędziliśmy weekend w Paryżu, chwile przed wymeldowaniem, zauważylismy rozbita szybę, nie mieliśmy wykupionego ubezp
Zostawilismy wlascicielowi karte z informacja ze bardzo przepraszamy, nie wiemy kiedy i jak mialo to miejsce i prosimy o kontakt (byla
to noc, wiec nie bylo nikogo w recepcji)
kilka dni pozniej dostalismy maila ze musimy poniesc 3/4 kosztow, po ok, tygodniu dostalismy maila z faktura na 1192,80 EUR,
mamy wrażenie ze faktura nie wyglada na "prawdziwa", a koszt wymiany jednego okna na pewno nie kosztuje 5000zl
Hotel ma na pewno ubezp i przy rejestracji musielismy zaplacic 100eur depozytu
Dodam ze w mailu nie bylo zadnych danych do przelewu a o poproszenie o dane hotel napisal ze mamy im podac numer karty, date i numer ccv
zeby mogli sami sobie pobrac ta kwote, co bardzo nas zdziwilo pytanie przez maila o takie wrazliwe dane.
czy mamy jakas szanse sie przed tym wybronic, czy musimy placic za te szkody czy hotel powinien to sam zglosic do ubezp?

Jeżeli Państwo dokonali tej szkody to muszą Państwo ją naprawić. Kwestia negocjacji wartości szkody, aczkolwiek kwota ta może okazać się prawdziwa.

Odpowiedź nr 1 z dnia 14 marca 2023 21:56 Zmodyfikowano dnia: 14 marca 2023 21:56 Obejrzało: 130 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.