Pytanie z dnia 01 września 2015

Dzień dobry.
Złożyłem wypowiedzenie z usług internetowych i telewizyjnych w firmie Vectra i wysłałem za pomocą Poczty Polskiej za potwierdzeniem odbioru w dniu 30 lipca 2015. Wyczytałem bowiem informację, że do końca lipca można złożyć takie wypowiedzenie.
Właśnie dostałem odpowiedź z Vectry:
W nawiązaniu do wypowiedzenia złożonego w związku z brakiem akceptacji zmian w
dokumentacji abonenckiej informujemy, że rozwiązanie umowy z ww. tytułu mogło nastąpić do dnia 01.08.2015 r., o czym informowaliśmy w korespondencji z dnia 20.06.2015 r. W związku z tym, że nadesłana korespondencja wpłynęła do siedziby dostawcy usług po tym terminie, wypowiedzenie z tego tytułu nie może zostać uznane za skuteczne.
Do Vectry pismo wpłynęło 4 sierpnia 2015. Czy ich postępowanie jest zgodne z prawem? Według firmy Vectra istotny jest termin wpłynięcia pisma a nie data jego nadania.
Dziękuję za informację.

Witam, zgodnie z kodeksem cywilnym: oświadczenie woli, które ma być złożone innej osobie, jest złożone z chwilą, gdy doszło do niej w taki sposób, że mogła zapoznać się z jego treścią. Zatem niestety jeśli pismo wpłynęło do Vectry 4 sierpnia to faktycznie z tego tytułu nie może zostać uznane za skuteczne. Proponuję lekturę umowy i regulaminu oraz ponownie wypowiedzenie umowy na zasadach ogólnych. Zachęcam do bezpłatnego kontaktu z moją kancelarią, chętnie pomogę.

Odpowiedź nr 1 z dnia 2 września 2015 14:00 Obejrzało: 814 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.