Pytanie z dnia 20 marca 2017
Dzień dobry, zwracam się z zapytaniem , sprawa dotyczy źle wykonanej usługi makijażu permanentnego, pani która wykonała ową usługę zeszpeciła mnie, dobrała nieodpowiedni kolor pigmentu, wręcz wygląda to tak jakbym miała wykonany makijaż kilka lat wcześniej mimo że makijaż permanentny ma dosłownie kilka miesięcy, kształt też budzi zastrzeżenia co wobec tego mogłabym zrobić jakie mam prawa zaznaczam że nawet nie otrzymałam rachunku za usługę.Bardzo proszę o poradę
Przemysław Sotowski Radca prawny (Od 2016)
Kancelaria Radcy Prawnego Przemysław Sotowski
Gliniana, 26-200 Końskie
Dzień dobry, proponowałbym zwrócić się z pisemnym pytaniem do osoby która ten makijaż wykonała, by odniosła się do Pani zarzutów. W dalszej kolejności może Pani żądać żeby makijaż poprawiła albo opłaciła jego poprawę przez inną makijażystkę. Zawsze również można próbować występować o odszkodowanie i zadośćuczynienie, jeśli makijaż jest oszpecający, wykonany niezgodnie ze sztuką, co jednak wymagałoby oceny biegłego.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.