Pytanie z dnia 03 grudnia 2017

Dzień dobry.Bardzo proszę mi powiedzieć co mam dalej zrobić jeśli od 20 września nie mogę doprosić się naprawy pralki na gwarancji która kupiłam 15 mają tego roku ,dzwonię pisze e-mail i nic ciągle mi mówią że jeszcze mają czas jak długo można czekać na naprawę nowej pralki na gwarancji

Dzień dobry, jeśli reklamacja została zgłoszona w ramach gwarancji, aby można było odpowiedzieć na postawione pytanie, należy się zapoznać z kartą gwarancyjną, w której są określone warunki gwarancji. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 grudnia 2017 21:55 Zmodyfikowano dnia: 5 grudnia 2017 21:55 Obejrzało: 302 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.