Pytanie z dnia 03 grudnia 2017
Dzień dobry.Bardzo proszę mi powiedzieć co mam dalej zrobić jeśli od 20 września nie mogę doprosić się naprawy pralki na gwarancji która kupiłam 15 mają tego roku ,dzwonię pisze e-mail i nic ciągle mi mówią że jeszcze mają czas jak długo można czekać na naprawę nowej pralki na gwarancji
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, jeśli reklamacja została zgłoszona w ramach gwarancji, aby można było odpowiedzieć na postawione pytanie, należy się zapoznać z kartą gwarancyjną, w której są określone warunki gwarancji. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.